اموزش کارباقسمت های مختلف انجمن
زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 4:27 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 75
نویسنده پیام
javidsaadati آفلاین



ارسال‌ها : 307
عضویت: 5 /1 /1394
سن: 24
تشکرها : 101
تشکر شده : 257
اموزش کارباقسمت های مختلف انجمن

باسلام خدمت کاربران سايت دوستداران سهره اردبيلباتوجه به اینکه خیلی ازکاربران تازه عضوشده انجمن نحوه کارباقسمت های مختلف انجمن قوانین وشرایط رونمیدونندتصمیم گرفتیم این تایپیکوبزاریم تااشنائی بهتری پیداکنن.فقط کافیه به مراحل زير به دقت نگاه كنيد

با ورود به صفحه انجمن یا همان تالار گفتگو صفحه اصلی رو میبیند که در عکس زیر هم مشخص شده است .

صفحه اصلی انجمن دارای بخش های مختلفی می باشد که ما برای شما آماده کردیم و این بخش ها رو میشه به دلخواه کم یا زیاد کرد و هدف از آن دسته بندی مطالب است مثلا انجمن مخصوص سهره یا کبوتر یا سایر بحث ها .

بعد از ورود به انجمن مورد نظرتون با تایپیک هایی که در این انجمن زده شدند مواجه میشید و لیست آنهارو طبق آخرین پستی که توشون داده شده به ترتیب مشاهده می کنید مثل عکس زیر :

این بخش هم صرفا برای دسته بندی مطالب است . مثلا عکس بالا تایپیک های مربوط به انجمن عکس سهره رو نشان می دهد . با ورود به هریک از تایپیک ها می توانید مطالب و عکسهای داخل آنرا مشاهده کنید و همچنین اگر عضو سایت باشید می توانید با درج پست نظر خود یا عکس های خود را داخل تایپیک قرار دهید. نکته : بعضی از تایپیک ها توسط ما قفل شدند و نمیشه داخل آنها پست داد که بالای آنها درج شده قفل شده است.

در این قسمت همچنین با منویی به اسم ارسال موضوع جدید مواجه می شوید که در این قسمت می توانید تایپیک اختصاصی برای خودتون بزنید . مثلا شما می خواهید صفحه ای یا تایپیکی داشته باشید که در مورد خاصی داخل آن مطلب بذارید و برای بقیه دوستان نمایشش بدهید از این قسمت استفاده می کنید و با تعیین اسم مناسب برای تایپیک و قرار دادن مطلب یا عکس هاتون داخل آن آنرا داخل تالار نمایش می دهید. تایپیکی هم که توسط شما زده شده است اگر در انجمن عکس سهره بوده , تایپیک در همین قسمت قرار می گیرد. ( لازم به ذکر است زدن تایپیک بی محتوا ممنوع است که در بخش قوانین تالار به آن اشاره شده است )

پس از ورود به تایپیکی خاص با مطالب و عکسهای آن و همچنین پست ها و نظراتی که بقیه کاربرا در مورد مطالب آن داده اند مواجه می شوید که در عکس زیر نمایش داده شده است :

به طور مثال در عکس بالا تایپیکی که توسط آقا فرید زده شده است رو مشاهده می کنید که در پستشون فقط نوشتند سهره !

حال اگر شما بخواهید به مطلب ایشون پاسخ بدهید روی گزینه نقل قول پستی که میخواهید در موردش نظر بدید کلیک می کنید و پس از نوشتن نظرتون روی گزینه ارسال پاسخ کلیک می کنید و پست شما توی تایپیک نمایش داده می شود. ( قوانین زدن پست هم توی قوانین تالار توضیح داده شده است )

داخل هر تایپیک در قسمت پایین آن منویی به شکل زیر که در عکس مشخص شده است رو مشاهده می کنید :

این قسمت پاسخ سریع نام دارد و کاربرد آن برای زمانی است که شما نمیخواهید درباره پست خاصی نظر بدید و به جای نقل قول کردن پست مطلب خود را داخل این بخش تایپ می کنید و ارسال پاسخ می زنید سپس مطلب شما داخل تایپیک نمایش داده می شود.

امیدوارم توضیحات کاملا واضح و شیوا باشند و مورد توجه شما قرار گرفته باشند . اگر سوالی پیرامون بخش های مختلف تالار داشتید می توانید اینجا مطرح کنید تا به آن پاسخ داده شود.

برای به نمایش گذاشتن عکس ابتدا عکس را برای سایت آپلود عکس آپلود کنید سپس که آپلود شد آدرسی را که سایت در اختیار شما قرار می دهد کپی کنید و اینجا موقع دادن پست داخل منوی درج تصویرپیست کنید ( اگر با انجام راست کلیک از صفحه درج تصویر خارج شدید می توانید برای پیست کردن آدرس عکس از کلید های ctrl + v استفاده کنید ) و بعدش پذیرفتن بزنید عکس نمایش داده خواهد شد.
برای اشتراک گذاری فیلم و آواز هم باید فایل خود را برای سایت میزبان فایل آپلود کنید بعدش لینک دانلود رو اینجا کپی کنید

http://s1.picofile.com سایت آپلود فایل


امضای کاربر : ................یادمــان باشـد ، بـا شکسـتن پـای دیـگران ، مـا بهتـر راه نخـواهیم رفــت ... !


..................................................................................
جمعه 07 فروردین 1394 - 13:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | اموزش کارباقسمت های مختلف انجمن | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS